čtvrtek 13. ledna 2011

David Bowie

Moje celoživotní láska :-)





 

 

2 komentáře:

  1. S týmto pánom muzikantom som sa detailnejšie prvý raz stretla na mojom kotúčovom magnetofóne Tesla B700 mono :-) Tuším niekedy okolo roku 1980.

    Možno to bol koncepčný album The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars, presne už neviem. Len si pamätám, že som tam mala skladby Ziggy Stardust a Rock 'n' Roll Suicide a asi aj Lady Stardust.

    Úplne ma vtedy pohltili a dodnes ich rada počúvam.

    Maj sa pekne Lennka, páči sa mi u teba,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc děkuji za komentář ;-) Já jsem se s ním setkala (pouze jako posluchač) až o pár let později, nicméně mě provází celý život. A budu ho milovat celý život, to už moc dobře vím :-) Byla jsem i na koncertě, který se bohužel nevydařil, ale i tak to byl zážitek, být kousek od skvělého muzikanta.
    Měj se moc hezky a děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥