pondělí 2. května 2022

Jaro







































 


10 komentářů:

  1. Lení, krásně teď je ! A koukám, že i Loki si jaro užívá venku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, ano nádherně. Lokimu se líbí les, mně se o něco méně líbí klíšťata :-D

      Vymazat
  2. Mám Tvoje fotky moc ráda. Hodně o Tobě vypovídají.
    Hezké dny u vás, Lenko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Je to divné, včera jsem sem psala komentář a on nikde. Tak ještě jednou.
    Mám moc ráda Tvoje fotky. Hodně o Tobě vypovídají.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Chyba byla asi na mé straně, na mém emailu (skáče mi to často do spamu). Moc děkuji za krásná slova a doufám, že fotky o mě vypovídají jen to nejlepší :-)
      Krásné dny, děkuji ♥
      Lenka

      Vymazat
  4. Leni, dlouho jsem nemrkla na blogy vůbec, tak koukám teď. Vy máte bengálského kočičáka? :-) A nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem omylem odeslala anonymní komentář. :-) Moc krásné fotografie. Dlouho jsem tu nebyla. Ovšem na místech, které jsi fotila, jsem courala zrovna nedávno. Krásný kocourek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alex ♥ Děkuji moc, kocourka máme od září. Cesar nám už odešel :-( Tohle torpédo je úžasný:-) Doufám, že se máte báječně ♥

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥