úterý 31. srpna 2021

FIGURION

 Jsem šťastná, že Vám mohu představit splněný sen mého muže a tatínka. Několik let vytvářeli po večerech společnou knihu...  Nejdříve jen pro sebe, pro rodinu a nyní je kniha v prodeji ♥ 

Já sama knihu miluji a moc doporučuji, třeba jako dárek pro všechny, kdo má rád pohádky, fantasy, svět strašidel... 

Kniha je napsána humornou odlehčenou formou. Můj tatínek se celý život věnuje kreslenému humoru a tentokrát to zkusil trochu jinak a knihu napsal. A můj muž knihu ilustroval a myslím, že mu to jde skvěle. Já jeho obrázky miluji, jeho detaily a humorné prvky...  

Jsem na ně moc pyšná i za to, že jsou na jedné vlně a z jejich spolupráce vznikla kniha, která opravdu stojí za to ♥

Kniha k dostání na https://www.kosmas.cz/knihy/291592/figurion/

 Věřím, že se Vám bude líbit ♥


Figurion je svět plný zajímavých tvorů a bytostí z bájí a pohádek. Najdete zde známé i méně známé postavy. Autoři se pokusili humornější formou v říkánkách a kresbách ukázat tuto říši fantazie. Kdo je a zůstal i v dospělosti dítětem a má rád tajemno, ať směle vstoupí bez klepání hlavní bránou.
Vítá vás Figurion! 


 


 
Malá ukázka:

 





10 komentářů:

  1. Je to nádherná kniha,kterou by měla mít každá domácnost.Něco takového již dlouho nebylo k vidění.Gratuluji

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kniha a ilustrace jsou fantastické- můj syn je nadšený.

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka je báječná, celý rok jsme s našimi vlčaty podle ní hráli celoroční etapovou hru - každou schůzku nebo výpravu jsme lovili jedno strašidlo nebo pomáhali pohádkové postavě. Moc děkujeme! Oddíl vlčat Štíři ze skautského střediska IBIS Odolena Voda

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme za krásná slova, to tak moc potěší ♥ Krásné dny a pozdrav do Odolené Vody ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥