čtvrtek 17. června 2021

Obývací pokoj v letním...

 

Netradičně u nás v zelené a modré... úžasnou kytici jsem dostala dnes od kamarádky Ilonky (Oranžerka) ♥

















5 komentářů:

  1. Lení, jsem moc ráda, že Ti dělají pivoňky radost ♥
    Máš to u Vás jako vždy vyladěné do posledního detailu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak mi tento příspěvek unikl. Je krásné být u Tebe v obýváku, byť jen prostřednictvím fotek.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý nápad, zařídit si obýváček v letním a potom se i v zimě cítit doma jako v horké letní prosluněné dny. Bože jak já to léto miluju :) Jinak jsem chtěla ale moc poděkovat za nápad na zařízení interiéru. Budeme se v nejbližší době stěhovat sem a tak jsem za tyhle úžasné a krásné tipy ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥