čtvrtek 21. května 2020

Na balkoně

Malá změna, velká radost :-) Také cítíte léto ve vzduchu?
Káva tam hned chutná jinak... 
Použila jsem barvu Annie Sloan odstín greek blue. Taková malá náhražka za to, že jsem nemohla uskutečnit výlet do Toskánska. 
Krásné slunné dny všem ♥
















14 komentářů:

  1. PARÁDA!!MOŘSKÝ BALKON...POVEDLO SE NA 1'ILA

    OdpovědětVymazat
  2. Barva na křeslech je nádherná, už jsem na ní koukala a líbilo by se mi s ní natřít zahradní lavičku, jen se mi zatím nikde nepodařilo zjistit, jestli je vhodná pro venkovní použití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, co jsem četla, tak je vhodná i do exteriéru, ale tam jen nepoužívat vosk. Já tedy mám lodžii zasklenou, tak jsem vosk nepoužila ;-)

      Vymazat
    2. Leni, jdu do rizika, barvu jsem objednala a když tak budu natírat častěji :)

      Vymazat
    3. Vlasti, tak to se moc těším na výsledek ♥

      Vymazat
  3. Lení,nádhera!Už se těším na tu kávu u Vás v Toskánsku😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji ♥ A taky se moc těším, myslím, že máme co probírat ;-)

      Vymazat
  4. Leni, nádhera! Na tvém balkoně bych si připadala jako na milované Krétě!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji ♥ Já vyloženě sháněla řeckou modrou a ono se zadařilo ♥ Krásné dny i Tobě
      Lenka

      Vymazat
  5. Balkón jako ze žurnálu!!! Moc příjemné !
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥