neděle 29. března 2020

Doma...

Všechny Vás moc zdravím ♥
Ani ve snu mě nenapadlo, že až budu psát další příspěvek, bude tato situace... Těšila jsem se na jaro, na focení, na chatu, na výlety s rodinou.  Vše je jinak. Život se nám všem úplně změnil.
Já věřím, že vše společně zvládneme...
My jsme všichni spolu a zatím si to užíváme ♥ Nikdy bych netušila, že budu doma děti učit, že budu ladit roušky... Váhala jsem, zda sem mám fotky dávat. Ale my žijeme dál a pořád mě baví dělat radost sobě i rodině, zkrášlovat bydlení, vymýšlet recepty...
Vím, že bude zase dobře. Všichni se moc opatrujte ♥










Před karanténou jsem se ještě dvakrát podívala na chatu...




Kytičky k svátku





Cesar je spokojený za každé situace ♥

Takhle mě nakreslila Sára...
Nechala jsem vytisknout vlastní fotografie, změna je život :-)







Všem přeji pevné nervy, úsměv na rtech (přes to, že ho pod rouškami nevidíme) a hodně sil při nové životní situaci ♥

Lenka

2 komentáře:

  1. Taky přeji pevné nervy. Tvůj příspěvek je hezký, pozitivně naladěný a to je moc dobře.
    Zarámované fotky jsou moc hezké a vypadají na stěně krásně!
    Klidné dny ve zdraví Tobě a Tvým blízkým přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a také přeji zdravíčko a klidné dny ♥

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥