středa 7. srpna 2019

Na chatě...

Opět si s námi počasí pohrálo, chvilku léto, chvilku podzim, několik bouřek, nádhera ♥

Pár střípků z milovaného kraje...


















7 komentářů:

  1. Ahoj, Taky jsem byla v srpnu v Letohradu ,jezdíme po cyklostezce do Chocně na kole. Máme chatu za Chocní a kde vy pokud se mohu zeptat. P.S. PĚKNÉ FOTO Zdravím Eva z Hradce Králové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví děkuji a moc zdravím, máme to kousek do Žamberka ;-) Přímo místo nechci určovat, snad se nebudete zlobit.
      Krásný den
      Lenka

      Vymazat
  2. Tak to já vím úplně přesně, kde chata je, podle fotek totiž jezdím na chalupu asi 300m vzdálenou!!! :) a já furt, že je to jak u nás, že je to všechno nějak povědomé!!! chachacha. Nevím, jestli mohu prozradit konkrétní místo - tak jen, že zhruba u Žamberka! To je dobrá náhoda. Tady taky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeme prozrazovat přímo místo ;-) Ale ano! To je náhoda ♥ Takže si můžeme jen potvrdit, že je tam nádherně :-D To se určitě potkáváme? :-D

      Krásný den
      Lenka

      Vymazat
    2. No my jsme tak trochu bokem - viz vaše srdcovka . pohled . chalupa . vpravo u lesa. Ale přes vás asi chodíme zkratkou na J. cestu :D Chalupa je rodiny, střídáme se, já to mám bohužel dvě a půl hodiny autem, takže jen párkrát do roka. Ale milujem to tam všichni. Eva

      Vymazat
    3. Vystřihovánky v okně? ;-)

      Vymazat
    4. Přeeesně. :))

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥