středa 12. září 2018

U nás doma...

Přes léto není na čančání a užívání si domova moc času, vždy se těším na podzimní období, kdy jsme zase víc doma a já to doma mám moc ráda :-)
Přidala jsem trošku něžnější barvy a jsem moc spokojená.

Krásné poslední letní dny všem ♥















Nákup v Pepco, drobnosti, které za pár korun potěší...






11 komentářů:

  1. Leni ,máte to doma moc příjemné a s těmi barvičkami fajnové....Moc se mi líbí ten vzorovaný koberec, odkudpak ho máte?A ty drobnosti vázičky chňapky a utěrky moc krásné. jen kdyby to měl člověk pořád kam dávat.....měj prima babí léto. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji ;-) Koberec mám odsud- https://www.kusove-koberce.cz/kusovy-koberec-sintelon-b-adria-17-gsg/pro5744.html?m=czk

      I Tobě krásné babí léto
      Lenka

      Vymazat
    2. Tak sladěno jsem už dlouho neviděla,nádherné barvy.Je vidět,že pro to máš cit a máš to v krvi.Alibabka

      Vymazat
  2. Moc hezké bydleníčko. Ráda se na Tvoje fotky z vašeho ,,doma" dívám. Je tam takový duch kumštu.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné a útulné...

    OdpovědětVymazat
  4. Lení, moc útulné to doma máš. Úplně cítím tu radost, když se venku rozprší, člověk v teple domova rozsvítí svíčku, uvaří si čaj a JE. Krásné. Užívej si radosti dosyta.
    Prima podzim
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥