čtvrtek 23. srpna 2018

Prázdniny

Prázdniny se pomalu blíží ke konci, myslím, že jsme si ty letošní užívali a ještě chvilku budeme. Konečně jsem stáhla pár fotek z mobilu, přiznám se, že je to pro mě pohodlnější než stále tahat zrcadlovku :-)
Tak něco málo... Včera jsme byly s kamarádkami  opět v pohádkové zahradě http://www.pohadkovazahrada.cz/ tam se nám moc líbí, protože milujeme zvířata a aspoň trochu můžeme podpořit dobrou věc. A hlavně jsme se po dlouhé době sešly v plném počtu :-D
Také jsme navštívili festival chutí, vůní a řemesel... Bohužel tam bylo víc vos než je zdrávo a tak jsme tam odsud doslova utekli, Sára bohužel i s bodnutím. Za to se poprvé projela na velkém koni a tak byla moc spokojená.
Užívejte zbytek prázdnin a krásné dny všem ♥


























5 komentářů:

  1. Lení,
    koukám, že už jste zase v Pardubkách .
    Kdy, že se uvidíme my ? ;-)
    Na blog jsem to psala i kvůli tobě, protože ani whatsup na stařičkém tlačítkovém mobilu nemám.
    Dokonce i některé kontakty mi zmizely :-o
    Ale zase mám víc času ;-D
    Tak jsme teď k zastižení jen přes email, hovory a smsky.
    Užívejte ještě léta !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já Ti právě psala a rozbitý telefon mě napadl ;-) My ještě na chvilku mizíme ;-) Viky má o týden delší prázdniny. Ale Sárinka se už moc těší do školky, takže budeme doma klasicky už na začátek školního roku ♥
      Užívejte♥

      Vymazat
  2. Leni, hezky si užíváte prázdniny a těch dobrot, mňam.
    Přeji příjemný poslední týden prázdnin. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, chodíte často do pohádkové zahrady? :-) Že bych tam někdy s dětmi zalétla taky, až půjdete, když to mám blízko. :-)

    Fotografie krásné. :-) A koukám, jak jsou si holky podobné, vždycky se zarazím a pak si uvědomím, že koukám na Sáru a ne na Viky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, jé to by bylo fajn! Tak se určitě domluvíme ;-)

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥