čtvrtek 22. února 2018

U nás

Krásný den všem,
my momentálně doma dozápasily s virózou, která postihla holčičí pokolení v naší rodině. Opravdu se velmi těším na jaro, na hory a sluníčko. Ale než přijde jaro je potřeba zpříjemnit si bydlení. Včera jsem oslavila svátek a k svátku jsem dostala krásné radůstky od rodiny a přátel.
Já si od manžela k svátku vybrala úchytky do kuchyně (jsem praktická žena:-)) a tak máme malou změnu v kuchyni, pro mě moc příjemnou ;-)

Přeji všem krásné dny bez nemocí

Lenka

Potřebovala jsem přidat barvy :-)

Nákup z Pepca

Nákup z Pepca, tentokrát mě nejvíce oslovily růžové tóny...asi potřebuji vidět svět růžověji :-)

Nové úchytky v kuchyni...


Dárečky k svátku ♥

Do pokojíčku jsme koupili nový noční stolek z Jysku a povlečení z Mobelixu...



Sárinka na karnevalu :-)

4 komentáře:

  1. Leni, u vás je opravdu nádherně, božská kuchyň, opět se nemůžu vynadívat. Měj se krásně a přeji zdravíčko, též se snažím vyhánět bacily, ale nějak se nedaří, líbí se jim u mě k mé smůle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    krásné dárky !
    A Sárinka je celá Elza ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše je příjemné, útulné, prima!
    Sárinka je malá princeznička a velká fešanda :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné bydleníčko.Hlavně hodně zdraví,u nás také bojujeme s virozou...Hezký týden přeji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥