pátek 24. listopadu 2017

Přípravy na Vánoce

Pomalu, ale jistě se připravujeme... Vánoce milujeme a já se moc těším na zdobení, pečení, balení dárků... ♥











 Dnes mi přišel balíček pokladů od kamarádky Evušky https://www.fler.cz/evuska837, která mi už mnoho let šije bytový textil a tak v tomto duchu budou letošní Vánoce :-)









Všem krásné dny ♥
Lenka

7 komentářů:

  1. Teeeda, takovych hotovych priprav, ja nestiham:-). Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    stejně tahle červená je Nej!
    A ještě k tomu je letos IN :-)
    Takže za mě Šťastné a Veselé ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, Vanoce jsou nádherně a plné ti rozumím, taky chci o víkendu začít. Hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Umíš udělat doma příjemnou sváteční atmosféru, a nejen vánoční :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super!aspoñ někdo je připravený!!! :-)?Já nestíhám :-) Hezké dny přeji...Ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥