pátek 22. září 2017

Nejkrásnější česká říkadla

Mám velkou radost, že Vám mohu představit knihu, kterou jsme s mým  mužem ilustrovali. Bylo to několik týdnů krásné práce... a třeba se Vám to bude hodit i jako tip na dárek pro děti na vánoce ;-)

Krásný den
Lenka







9 komentářů:

  1. Knížka vypadá moc hezky. Ilustrace zcela určitě děti potěší, budou se spolu s říkankami moc líbit.
    Kolem mne jsou čtenáři tomuto již odrostlí, ale u svých známých se o knize zmíním.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Lenni, moc se povedlo!!! Fakt! A já se tu čepejřím "pod fousy", že mám tu čest Tebe i M. znát, když jen virtuálně. Přeji vše dobré a ať je všechno, jak má být! Však víš.. Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu jsem právě teď objednala pro vnoučka k vánocům.....a už se na ni moc těším. Leni nádherná ilustrace, ať se dál tak daří celé vaší rodině...

    OdpovědětVymazat
  4. Jupík pupík, gratulujeme s Karlosem a zbytkem rodiny!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace veliká!😘Také ji máme slíbenou i s věnovanim ilustrátorú:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný počin! Přeji knize velký úspěch nejen u malých čtenářů, vám mnoho radosti z dobré věci a nám čtenářům ještě hodně hezkých knih .-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  7. Lennko, kniha vypadá nádherně a určitě se dětem bude líbit. Jste s manželem moc šikovní.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥