středa 19. dubna 2017

Jaro u nás




Naše zlatíčka...

Ranní káva na balkoně nám už chyběla... ale vypadá to, že si ještě chvilku počkáme než to zopakujeme ;-)



Nová skříňka a baterie, foceno po akci s bordýlkem :-)


Na chodbu jsme místo botníku dali velkou komodu a vytoužené zrcadlo z Jysku...



Dobrůtky :-)

Nemám ráda velikonoce, výzdobu a tak pro mě jsou velikonoce svátky jara a k tomu patří kytky :-) Moje jediná velikonoční výzdoba :-)) Žluté tulipány jsem dostala od kamaráda mého muže...

Vajíčka dělala mamka ;-) Já jsem stávkovala, protože jsem neměla doma holčičky a jak jsem už psala, velikonoce nemám v oblibě :-) Tak jsem tvořila raději v kuchyni :-))

U nás už to krásně kvete, miluju sakury :-)
Všem krásné jaro, ikdyž za oknem to na jaro nevypadá. 
Lenka ♥

5 komentářů:

  1. Opět úžasné fotky, Leni. Nemůžu se nabažit pohledů na tvou kuchyň, je u vás opravdu nádherně. A důkaz toho, jak krásný může být i menší prostor. A sakury... úžasné. Počasí se nám teď opravdu pokazilo, takže balkonky a terásky musí počkat zase chvilku. Přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, koukam,že u Vás se zvelebuje,dobře jí a ani ta kytka na stole nechybí!A tou rozkvetlou Kosmonautu se kocham každý den:-)Krasne aprílové dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky zařízený byteček i balkon a krásně nafoceno. Sakury jsou nádherné, takový pohled se nikdy neomrzí.
    Přeji pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  4. Máte to doma moc hezké...Krásný víkend přeji...Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Kočin je krásnej!!! Miláček! A doma to máš hezký, pohodový!


    Měj se krásně,
    papa ByGabra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥