pondělí 17. října 2016

Víkend

Pro mě byl tento víkend pohodový, krásný a plný emocí. Určitě nejdůležitější událostí pro mě byl úspěch synovce Toma v extrémním triatlonu Winterman, kde se skvěle umístil a my jsme na něj všichni moc pyšný! ♥A přiznám se, že po telefonátu z cíle jsem tu dojetím hodinu brečela :-) Dojímají mě úspěchy druhých a zvlášť, když někdo jen vlastní pílí dokáže takovou věc... Pro mě neuvěřitelný borec :-)

Včera jsme ustrojili do zimního Sárinku a udělala jsem pár fotek v lese s Viktorkou... asi posledních, protože můj milovaný objektiv Tamron se rozhodl stávkovat, ale po tolika letech co dobře sloužil, mu to odpustím :-)
Holky si ozdobily pokojíček v halloweenským duchu a užívali jsme si rodinný víkend :-)













Všem krásný podzimní den ♥Lenka

1 komentář:

Děkuji za příspěvek ♥