pondělí 6. června 2016

Týden

Když mám chvilku jen pro sebe... což je opravdu málokdy, vlastně skoro nikdy :-) I při kafíčku mi asistuje Sára... ale občas se poštěstí, že ho nepiju úlně studený... Týden byl náročnější, protože Sára se z hor vrátila prostydlá, tak jsme toho moc spolu nenaspaly, ale za to jsme pekly, četly a tvořily...
Domácí...


Šmíráci :-D



Před bouřkou...

Tohle období miluji, když je čerstvá zelenina a vlastní bylinky ♥

Polštářky našila kamarádka Evuška z látek, které si vybrala Viky ;-)





Všem krásné dny ♥

Lenka

4 komentáře:

  1. Tobě taky krásné skoro letní dny!Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda miluju ty pusinky...měla jsem nedávno tu čest :-))) a u vás je krásně! Bylinky a čerstvá zelenina jsou fakt odměna za tu zimu. Je to nádherné, tolik krásy, dobrot a milých srdcí kolem sebe:-))) Mějte se hezky a přeji ti hooorkou kávu:-))) K

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné :) Musím se přiznat, že makronky jsem ještě neochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  4. No vidíš, tyto polštářky od Evušky mi nějak unikly :-O.. jsou perfektní!Sárinka :-) :_**♥.... a zase tolik dobrot..mňam♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥