úterý 29. září 2015

Víkend

O víkendu jsem byla s Viktorkou na pouti, ne že bych poutě měla ráda, opravdu nemám... ale u nás byl zajímavý večerní program, koncert Xindla X, Viky ho má moc ráda... já jsem šla kvůli ní a nakonec jsem si to sama užila a moc se mi to líbilo :-) A závěrečné vystoupení krásných ohnivých žen bylo ještě lepší...
V neděli jsme byli celá rodina pouštět draka, drak se nám rozpadnul hned při vzletu( nikdy nekupujte draka za pár korun :-)) )A tak Sára běhala aspoň s mašličkama :-)
Krajina se začíná pomalu vybarvovat, je to moje nejoblíbenější období, až tedy na věčné rýmečky atd...
Užívejte podzim ♥




4 komentáře:

  1. Lení,
    já na Xindlu X a na ohnivých ženách také byla s Verčou a její kámoškou :-)
    Škoda, že jsme se nepotkaly !
    Draka jsem měla v plánu také koupit, ale teď fakt nevím :-o
    Dokonce jsme jich i pár vyráběli, ale žádný moc nelétal ;-)
    Těším se, že se do konce roku ještě uvidíme ;-)
    P.S. Další půjčenou knihu Andělé... právě dočítám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Ilonko, no to mě mrzí, že jsme se nepotkaly! Ach jo! ;-)
      Draka koupit, ale dražšího,tenhle fakt nestál ani za těch pár korun ;-) A taky se těším ;-)

      Vymazat
  2. Leni i já mám podzim moc ráda . A ta maličká s tou stužkou je kouzelná . Díky za vykouzlení úsměvu na mé tváři :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥