pátek 6. března 2015

Včera večer...









10 komentářů:

  1. Nádhera! A já spala jak zabitá :-D to snad ani není možné, většinou probdím noc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to já nespala, nespím já, ani holky... my jsme takové noční můry :-D Úplněk nás spát nenechá... Za to teď bych spala až bych brečela :-)

      Vymazat
  2. Krááása, já na něj také včera koukala. A pak spala jak dudek celou noc :))).

    OdpovědětVymazat
  3. U nás byl ten samej ... byl krásný . Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou hodně povedené fotky. Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééminkote, já vždycky při úplňku nespím, a na dnešek jsem dala 9,5 hodiny, neskutečné...A fotky jsou moc a moc krásné. Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, to jsou nádherné fotky. Magické, mrazící, dech beroucí... Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥