sobota 11. ledna 2014

Sobota

Všem krásný den, u nás je venku doslova jarní počasí, nejraději bych na balkoně sázela muškáty... No některé jsem na lodžii nechala a krásně kvetou ;-) Třeba i zimu přežijí, pokud bude takhle dál pokračovat...
Ráno jsem vyrazila na nákup dveří a k tomu koupila pár maličkostí... 

 Už se těším na barvičky muškátů...



Hlídá mě, co za tím oknem dělám :-)


 Já vím, že je to kýč, ale miluju je :-)

 Nové kliky k novým dveřím...


Už se těším na jarní zeleň, a tak si jí připomenu v koupelně :-)



Krásný víkend všem ♥
Lenka

3 komentáře:

  1. Leni, moc hezké, ale nejhezčí je ta živá dekorace za oknem :-)
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani děkuju, také jí mám ze všech dekorací nejraději :-D

      Vymazat
  2. Hortenzie jsou překrásné i ptáčci...pro ty já mám slabost :o) A že je zima...leden, vím vždy když otevřu tvůj blog :o))) snad se to příští týden změní alespoň nám to hlásí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥