úterý 20. srpna 2013

Pro Sáru...

Také máte pocit, že v létě jen balíte a vybalujete? Já tedy ano, tak pro letošní prázdniny už jsme docestovali. I když člověk nikdy neví...
Mezitím, co jsme cestovali směr Orlické hory, jsem si "odskočila" opět do Orlických hor vyfotit nádhernou svatbu ještě nádhernějšího páru ;-) A doufám, že tak krásný bude i zbytek léta...
Podařilo se mi dokončit dětský pokoj, už chybí jen obraz pro Viktorku, který se stále maluje...

Holčičky jsou spokojené a já tedy mohu být také ;-)
A ještě jednou velké díky kamarádce Evě! Našila mi vše, jak pro Viktorku tak pro Sáru ♥

Všem krásný zbytek prázdnin!

Lenka

Spokojená :-)

4 komentáře:

  1. ...radost se koukat...sluníčko :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. To je zlatíčko :) a moc krásný pokojíček má.

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, Sárinka přesně svým štěstím a úsměvem dala najevo, jak moc se Ti pokojík pro ni povedl :-) a jak se v něm cítí :-) a Evuška je taky šikulka*** skvělá práce, holky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥