čtvrtek 23. května 2013

Dnešní velké překvapení...

Dneska mě v balíčku čekalo veliké překvapení od mé milované Zuzanky.
Dlouho jsem toužila po kabelce v této barvě, jen nepřicházela ta pravá, většinou mě zklamala právě ona vytoužená barva... A Zuzanka jí objevila a s krásným dopisem poslala. Je to nádherný dárek k mým narozeninám, které mám za 16 dní...
Zuzanko ano, je to ta pravá a já Ti ještě jednou moc děkuju! Mám Tě moc ráda ♥

Tak to je ona... není úžasná? ;-)




6 komentářů:

  1. Zlatíčko, jsem tak šťastná, že je to ONA.. a hlavně, aby se Ti tam vešel i foťák a vše co potřebuješ :-)) MTR!!!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vejde Zuzanko, perfektně! Je dokonalá :-)) Děkuju ♥♥♥

      Vymazat
  2. Kabelka je krásná nejen barvou, ale i provedením

    OdpovědětVymazat
  3. Kabela opravdu pěkná, jak barevně, tak jedno ucho. Prostě FAJN. Zdravím a sleduji jak děti rostou :-)Zuzka má vkus. Uška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uši, děkuji Ti za návštěvu. Doufám, že se máš jen a jen dobře. ;-)

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥