čtvrtek 10. listopadu 2011

Dnešní nákup



8 komentářů:

  1. Leničko, perfektní nákup! Ano, pamatuješ si dobře, srdíčkový béžový běhoun vlastním i s utěrkami. -) ale ten nový design se jim moooc povedl! Nádhera a ptáček úžasnej!
    Mám radost s Tebou*** Krásný den zlatí***

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a veselé :-) Ať se vám na něm i dobře hoduje .-*
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko,
    jo,jo Jysk ;-)
    Také jsem včera na novou červeno-srdíčkovou kolekci koukala .
    Už jednotlivé prostírky i zlevnily, ale já si potrpím na sady a tak ještě počkám, zda cena ještě nepůjde dolů ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzí, u ptáčka jsme s Martinem přemýšleli, je to kýč není to kýč? Každopádně mám ho doma :-)) Líbí se mi :-) A dneska budu zkoušet a kombinovat, to já ráda, však víš :-))
    I Tobě krásný den :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, já zase ráda kombinuju, ale docela to šlo cenově dolů, myslím, že půjde ještě níž. Ale nová červená kolekce je opravdu povedená, i když třeba ten ubrus je až moc červený, jak je to velká plocha... Já ty prostírky dám na zelený nebo právě ten přírodní ubrus. To ještě uvidím :-))
    Dneska mi přijde poslední balíček ;-) Budu Tě lákat :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Balíček od Ježíška ? ;-)
    Já dnes také ještě objednávala ;-)
    Nebo ten pro bystré oko a pevnou ruku ? :-)
    Jé tak to už se moc těším ! Víkend jsme v Pce ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, zrovna dnes jsme se safryskem řešily, kde jsou vlastně ty pomylsné hranice kýče... ale víme jedno... kýč se nám prostě líbí :-)) a o tom to je .-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥