neděle 10. dubna 2011

Nedělní Pardubice

Dneska jsem měla krásný den, strávila jsem ho ve společnosti mojí milované babičky, zašly jsme do restaurace Bazalka na oběd, procházely se po městě... Navečer babička nastoupila do nemocnice a já prosím všechny moje přátelé a kamarády, držte jí zítra palce, bude to potřebovat :-*

Můj nejoblíbenější kout Pardubic, Wernerovo nábřeží...


Umění? Pro mě jednoznačně, moc ráda bych autora poznala...


9 komentářů:

  1. krása ♥♥♥...a babičce přeji brzké uzdravení ...všechno bude OK ♣♣♣

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lenko, zrovna jsem chtěla napsat, že asi před měsícem takhle virtuálně držela palce Evka mojí mamince a když jsem rozklikla komentář, vidím její příspěvek.. takže věřím na dobré znamení, zítra budu držet palce a určitě se vše povede. Já vím, strach to neubere, ale budu na babičku myslet... přeji vám samé dobré zprávy, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, Eví, moc moc děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, přidávám se do klubu - Wernerovo nábřeží je i pro mě nejhezší kout města.
    Na tvoji babičku budu myslet, snad to pomůže alespoň malinko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, krasne fotky Pardubic a i pro me je sprejarina umeni. Mame v rodine jednoho, ktery to dotahl az do galerii :o) A babicce budu drzet pesticky at vse dobre dopadne, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. .. Leni, je večer, snad je už líp než včera. Myslím na Vás i babičku, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc moc děkuju :-*
    Hani, babička je po operaci a zítra jí jdu navštívit, moc děkuju. Nesmírně si vážím Vaší podpory.

    Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  8. ... uf, tak držíme palce dál. HanaL. (Leni, prosím, mohu nabídnout tykání? Jsem starší, tak to snad projde :-)).

    OdpovědětVymazat
  9. Hani určitě :-) Moc ráda a děkuju :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥